Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار سیاسی- محمود احمدی بیغش منتخب مردم شازند در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز، با بیان اینکه مردم ایران، محور مقاومت، کشورهای اسلامی  هوشیار باشید، گفت: اینک که دنیا درگیر یک حمله بیوتروریستی شده و ویروس منحوس کرونا نزدیک به ۲۰۰ کشور و ملت را دچار چالش کرده ، اتفاقاتی در عرصه نظامی در حال رخ دادن است که بنظر میرسد این حمله بیوتروریستی توسط آمریکا و صهیونیسم بین الملل  مقدمه ای برای یک شیطنت دیگر  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  البته قطعا محور مقاومت و نیروهای مسلح ما ، آماده  مقابله با این تحرکات دشمن هستند و اگر خطایی از دشمن سر بزند حتما" گور خود را در منطقه  و  جهان   کنده است.

منتخب شازند در مجلس یازدهم با بیان اینکه بوی اضمحلال آمریکا و  نابودی  رژیم غاصب صهیونیستی به مشام می رسد، تصریح کرد: پیش بینی های حکیمانه و افق نگر رهبر معظم  انقلاب اسلامی در حال تحقق است :  آمریکا در حال افول می باشد،  اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید . سعودی به دست نیروهای اسلام خواهد افتاد .

احمدی بیغش تاکید کرد: پس بصیرت میطلبد که ملتهای  مسلمان آماده باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا آمریکا اسرائیل ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم