Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌احمد آقاپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه بر اساس قانون، حقوق دانشگاه باید از طریق خزانه‌داری کل کشور تامین و پرداخت شود، به دلیل کسری تخصیص اعلامی در ۱۱ ماه اول سال ۱۳۹۸، از حدود ۷۰ میلیارد تومان حقوق ماهانه دانشگاه ، فقط ۵۲ میلیارد تومان از طریق خزانه تامین شد و مابقی به میزان ۱۸ میلیارد تومان به همراه حدود ۱۰ میلیارد تومان قراردادهای پرسنلی دانشگاه شامل قراردادهای خودرویی ، خدماتی و تاسیساتی از طریق درآمد اختصاصی دانشگاه تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق این آمار ۶۵ درصد این هزینه از طریق خزانه و ۳۵ درصد از محل درآمد اختصاصی تامین شده است، اضافه کرد: علاوه بر آن، برخی از پرداخت‌های پرسنلی شامل  کارانه و اضافه کار نیز از محل درآمد اختصاصی پرداخت می شود که این مبالغ به محض وصول مطالبات دانشگاه از بیمه ها ، توسط کمیته تخصیص دانشگاه ، تامین شده و سپس در مدار پرداخت قرار می گیرد.

وی در رابطه با حقوق اسفند ماه نیز بیان کرد: با توجه به افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و فصل هشتم آیین نامه اداری و استخدامی دانشگاه، در صورت عدم تامین از سوی سازمان مدیریت که تا ۲۹ اسفند ماه نیز به‌طول انجامید، دانشگاه در تامین و پرداخت این افزایش با مشکل مواجه و پیگیری‌های مداوم این دانشگاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، موجب تامین و تخصیص حقوق اسفند ماه از طریق سازمان مدیریت و خزانه داری کل کشور شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مبلغ اعلام شده در خصوص پرداختی اسفند ماه در حدود ۱۴۰ میلیارد تومان فقط مربوط به هفته آخر اسفند بود زیرا در هفته ماقبل نیز پرداخت‌هایی شامل ۲۵ میلیارد تومان کارانه یک ماه و هشت میلیارد تومان اضافه کار یک ماه و ۱۰ میلیارد تومان قرارداد پرسنلی یک ماه انجام شد.

آقاپور گفت: در هفته آخر حدود ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت پرسنلی صورت گرفت که از این میزان حدود ۸۸ میلیارد تومان از طریق خزانه بابت حقوق اسفند ماه در ۲۹ اسفند ۹۸، حدود ۵۲ میلیارد تومان پرداخت پرسنلی از محل درآمد اختصاصی دانشگاه پرداخت شد.

وی افزود: این میزان شامل حق مسکن یکساله به میزان حدود ۱۳ میلیارد تومان، اضافه کار یک ماهه به میزان حدود هشت میلیارد تومان، قرارداد پرسنلی حدود ۱۰ میلیارد تومان، حقوق خارج از خزانه حدود ۱۰ میلیارد تومان شامل نوبت کاری و پیام آوران بهداشتی و ماده ۸۸ و پرستاران شرکتی و بهداشت شرکتی ونیز ماموریت ۹ ماهه آخر سال و کارانه پزشک خانواده ۸۰ درصد بابت یک ماه و محرومیت از مطب، کار تمام وقت و حق التدریسی است.

وی بیان کرد: طی سال گذشته ۱۰ کارانه پرسنلی، هفت کارانه برای کل پزشکان و ۶ کارانه سال ۹۶ پزشکانی که قبلا اوراق دریافت نکرده بودند به همراه هشت ماه اضافه کار پرداخت شد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از میانگین کشوری در پرداخت پرسنلی بالاتر بوده که این امر در راستای قدردانی از کارکنان این نهاد صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، در پی گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص پرداخت بخشی از مطالبات کارکنان، شبهه هایی ایجاد شده بود.

در حال حاضر صدها نفر از کارکنان دانشگاه در راستای مقابله با بیماری کرونا با همه توان در تلاش هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه علوم پزشکی ۱۰ میلیارد تومان آذربایجان غربی درآمد اختصاصی طریق خزانه اضافه کار اسفند ماه تامین شد یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی