Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکری، معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از ایست و بازرسی های ورودی وخروجی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام پیکری»، معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از ایست و بازرسی های ورودی وخروجی این شهرستان بازدید کرد.

ایست و بازرسی های پلیس به صورت شبانه روزی با هدف جلوگیری از ورود افراد غیر بومی برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در مرودشت اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به اتفاق فرمانده انتظامی، دادستان و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در محل کنترل ورودی و خروجی شهرستان از اقدامات صورت گرفته، بازدید کردند و  از کارکنان و اجرا کنندگان این طرح، تقدیر و تشکر کردند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس نوروز ۹۹ ایست و بازرسی شیراز ایست و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

کد خبر 6086098

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه