Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از خروج ۵۷ و ورود ۱۷۴ خودرو به شهرستان نهبندان ممانعت شده و حضور مردم در تفرجگاه ها، اماکن عمومی و بوستان ها ممنوع است.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع و تسری ویروس کرونا، در روز طبیعت، کنترل ترددها در شهرستان نهبندان تشدید می شود،لذا مردم برای قطع زنجیره کرونا بهتر است در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه حضور مردم در مناطق ییلاقی، بوستان ‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی در شهرستان نهبندان ممنوع است، گفت: در روزهای 12 و 13 فروردین از تجمع مردم در این مراکز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

بیکی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان نهبندان در راستای طرح فاصله گذار اجتماعی و کنترل ترددها و جلوگیری از تجمع مردم در اماکن عمومی، بوستان ها و تفرجگاه ها همکاری خواهند کرد.

 

وی از همکاری خوب مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: با همکاری مردم در زمینه شکست کرونا، هم اکنون شاهد کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان هستیم.

 

ممنوعیت ورود و خروج ۲۳۱ خودرو در نهبندان/ ۸ واحد صنفی پلمپ شد

فرماندار نهبندان همچنین از مسدود شدن تمامی نقاط روستایی و مناطق گردشگری شهرستان نهبندان در صورت رعایت نکردن و مراجعه مردم به این مناطق خبر داد و گفت: رعایت موارد بهداشتی و همکاری مردم در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی یک وظیفه اجتماعی است که مردم باید آن رعایت کنند.

 

بیکی بیان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ترددها در مبادی ورودی شهرستان نهبندان مورد استقبال مردم قرار گرفته است و این طرح در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از شامگاه شنبه هفته جاری و همزمان با سراسر کشور در نهبندان هم اجرا شد، گفت: تاکنون ۶۷۳ خودرو در قالب این  طرح به  ورودی و خروجی های محل سکونتشان هدایت شده اند.

 

وی افزود: همچنین به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  از خروج ۵۷ و ورود ۱۷۴ خودرو به شهرستان نهبندان ممانعت شده است و تعداد هشت واحد صنفی که به توصیه ها و تذکرات لازم در خصوص تعطیلی واحد خود، عمل نکرده بودند، پلمپ شدند.

 

گفتنی است تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد مثبت جدید، روز دوشنبه یازدهم فروردین به ۲۸۵ بیمار رسید و از این تعداد تاکنون ۲۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی فرماندار نهبندان خراسان جنوبي بیرجند طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان نهبندان تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان از افزایش برخی از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و غیره در استان خبر داد و گفت: علما و فضلا می‌توانند با کمک به کاهش این آسیب‌ها دین خدا را یاری کنند و این از مصادیق عمل صالح است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در بازدید از شهرستان تالش و در جمع علما و معلمان حوزه علمیه اهل سنت با اشاره به اینکه ضرورت حرفه آموزی و علم توسط معلم صورت می‌گیرد، اظهار کرد: معلمی شغل انبیاست و معلم، وظیفه هدایت جامعه را بر عهده دارد.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: نگاه دنیا به کارگر به عنوان ابزار کار است اما اسلام عمل کارگر را عمل صالح معرفی می‌کند و او را مانند مجاهد فی‌ سبیل الله می‌داند لذا در دین اسلام با نگاه متفاوتی از کارگر تکریم می‌شود.

رئیس شورای قضایی گیلان با بیان ضرورت حفظ وحدت در جامعه، گفت: هرچه وحدت پایدارتر شود به همان اندازه از تفرقه افکنی و تهدید دشمنان در امان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: شیعه و اهل سنت در شهرستان تالش با مسالمت و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و از این جهت این شهرستان از مصادیق حفظ وحدت در کشور است.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه دعوت به صلح و سازش عمل به سنت پیامبر اکرم(ص) است، گفت: گاهی حتی با صدور رای قضایی هم خصومت‌ها پایان نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان تالش بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی آن شهرستان حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر از زحمات قضات و کارکنان دادگستری تالش، اظهار کرد:قوه قضائیه در اعتماد سازی و امید آفرینی در جامعه نقش بسزایی دارد لذا کارکنان دستگاه قضایی باید با ارائه خدمات ارزنده در افزایش اعتماد و امید مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر نظارت و پیگیری مسئولان قضایی افزود: آمار ورودی پرونده به دادگستری شهرستان تالش افزایش چشمگیری داشته و باید با راهکارهای سریع، قاطع، دقیق و مدبرانه و به دور از افراط و تفریط در راستای کاهش ورودی اقدام شود.

وی به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان تالش بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی این شهرستان حضور یافت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع