Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:34:49 GMT

سامانه روانشناختی بحران کرونا در البرز راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۳۳۵

سامانه روانشناختی بحران کرونا در البرز راه اندازی شد

اسدالله حیدری سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:  شیوع بیماری کرونا سبب ایجاد  استرس، ناامنی، اضطراب و ترس در بین اقشار مختلف جامعه شده است و تبعات این بیماری در ابعاد مختلف می تواند برای جامعه بسیار زیاد و آسیب زننده باشد.

وی ادامه داد: به همین دلیل معاونت پیشگیری بهزیستی باراه‌اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا در نظر دارد تا به صورت هوشمند افراد جامعه را در این شرایط بحرانی ، از نظر وضعیت روانشناختی، غربالگری نماید و توصیه های لازم را به هموطنان بزرگوار ارایه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت : این سامانه با هدف تدوین محتوی مناسب متناسب با وضعیت سلامت روان افراد ،غربالگری صحیح و مبتنی بر شواهد علمی، ارایه توصیه های کارشناسی و علمی روانشناختی و پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی ناشی از بحران ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نتایج نمایش داده شده و توصیه های ارایه شده در این سامانه، بر اساس پاسخ دهی افراد به سوالات پرسشنامه استرس، افسردگی و اضطراب می باشد و جایگزین مداخلات و مصاحبه های تخصصی را شامل نمی شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهارداشت:  مردم این استان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه الکترونیکی بهزیستی البرز مراجعه کنند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت روان استان البرز سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت روان استان البرز سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا سلامت روان استان البرز سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز