Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:08:38 GMT

۲۰۰ واحد صنفی در زاهدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۴۰۵

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از انتشار آن از ابتدای اسفندماه تاکنون ۲۰۰ واحدصنفی پلمب و به تعداد بسیاری از این واحدها اخطاریه صادر شد.

همت محمدزهی بیان داشت: صدور اخطاریه تعطیلی و عدم فعالیت و پلمب برخی اصناف جهت پیشگیری از کرونا ویروس یک الویت ضروری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا با همکاری مشترک فرمانداری، شهرداری، دادستانی، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات، مرکز بهداشت و اداره اماکن عمومی در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کروناو رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی تمامی اصناف بجز مواد غذایی و نانوایی‌ها نسبت به تعطیلی محل کسب خود تا اطلاع ثانوی اقدام نمایند، در غیر این‌صورت می‌توان برحسب دستور ستاد مدیریت بحران با آن واحد متخلف توسط اداره اماکن، پلمب و تا پایان خردادماه اجازه فعالیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فروشندگان موادغذایی همچون سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میوه فروشان و نانوایی‌ها جهت ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان با رعایت پروتکل بهداشت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

محمدزهی جمع‌آوری و متفرق نمودن دستفروشان، شغل‌های کاذب، دوره‌گردها، جلوگیری از تجمع افراد در محل واحدهای صنفی در سطح شهر، جمع‌آوری دام‌های سرگردان، پلمب پرنده‌فروشان، اخطار بر عدم فعالیت برخی اصناف و پلمب آن‌ها از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های که این حوزه در راستای جلوگیری از انتشار کرونا و تقویت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه مدیریت و رفع تخلفات شهری بصورت شبانه‌روزی در جهت مقابله و پیشگیری از  این اپیدمی همواره تلاش خواهد کرد امید است بتوان با فعالیت‌ها این حوزه گامی مثبت در راستای حفظ سلامت شهری و شهروندان برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند