Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:16:33 GMT

هشدار بیمارستان‌های آمریکا به کادر درمانی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۹۰۱

هشدار بیمارستان‌های آمریکا به کادر درمانی

یک رسانه آمریکایی فاش کرد که برخی بیمارستان‌ها در آمریکا کارکنان خود را تهدید کرده‌اند که در صورت سخن‌گفتن از کمبود امکانات برای مقابله با بحران کرونا از کار اخراج خواهند شد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری بلومبرگ روز سه‌شنبه در گزارشی فاش کرد که مقامات ارشد بیمارستان‌ها در آمریکا کادر درمانی را تهدید می‌کنند که اگر از کمبود امکانات و بد بودن شرایط بیمارستان‌ها در مواجهه با بحران کرونا سخن بگویند، کارشان را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«راث شوبرت» سخنگوی انجمن پرستاران ایالت واشنگتن آمریکا در این خصوص به خبرنگار بلومبرگ گفت: «بیمارستان‌ها برای اینکه وجهه خود را حفظ کنند، به‌دنبال ساکت کردن پرستاران و دیگر کارکنان درمانی هستند. این رفتار واقعاً توهین‌آمیز است.»

بیشتر بخوانید: شمار قربانیان کرونا در آمریکا بیش‌تر از چین شد کرونا، بدترین شکست اطلاعاتی تاریخ ایالات متحده آمریکا است

وی افزود: «بیمارستان‌ها همواره دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ حریم خصوصی بیماران دارند و از کارکنان خود می‌خواهند که تنها از طریق دفتر روابط عمومی بیمارستان با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند. اما ویروس کرونا در عصر جدیدی ظهور کرده است.»

شوبرت در ادامه توضیح داد: «کارکنان بخش سلامت باید بتوانند که درباره آنچه در بیمارستان‌های محل نگهداری بیماران مبتلا به کوویدــ‌۱۹ می‌گذرد، با مردم صحبت کنند.»

بیشتر بخوانید: پمپئو: به اطلاعات چین، ایران و ایتالیا درباره کرونا نیاز داریم

«لاری مازورکیویچز» پرستاری که اخیراً به‌دلیل انتقاد از نبود تجهیزات حفاظتی کافی برای کادر درمانی، از بیمارستانی در شیکاگو اخراج شده و به همین دلیل از آن بیمارستان شکایت کرده است، در خصوص شرایط کارکنان بیمارستان‌های درگیر کرونا در آمریکا می‌گوید: «بسیاری از بیمارستان‌ها به کارکنان خود دروغ می‌گویند. آنها ادعا می‌کنند که ماسک‌های ساده برای پیشگیری از خطر کافی هستند، در حالی که هرروز تعدادی از پرستاران بیمار می‌شوند و می‌میرند.»

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام‌شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تاکنون بیش از ۱۶۶ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد حدود ۳۲۰۰ نفر جان باخته‌اند.

آمریکا از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا، با اختلافی فاحش نسبت به دیگر کشورها در رتبه اول جهان قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بلومبرگ شیکاگو مشرق امریکا آمریکا ویروس کرونا اخبار کرونا مبارزه با کرونا بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه، در ادامه سفر‌های استانی و بازدید‌ از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال ساخت است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه مرحله با زیربنای هزار و ۱۴۶ متر و سرمایه‌گذاری خیرین، آغاز شده که مرحله نخست آن در ساختمانی با ۵ طبقه، شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و آی‌سی‌یو، در ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به علت تأمین نشدن منابع مالی، روند ساخت آن متوقف شده بود. رئیس جمهور، ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی ـ درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی لازم برای ساخت آن را صادر و مقرر کرد که حداکثر تا دهه مبارک فجر، مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد. آقای رئیسی از تعدادی بیمار بستری در بیمارستان شهدای یافت‌آباد نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنان از خدمات درمانی را جویا شد. رئیس جمهور، همچنین از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و گروه درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران، قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است