Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:09:03 GMT

تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا بالاتر از آمار رسمی است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۹۱۵

تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا بالاتر از آمار رسمی است

موسسه بهداشت ملی ایتالیا با اشاره به اینکه مرگ‌های کرونایی که در خانه‌ها و آسایشگاه‌ها به وقوع می پیوندد در آمارهای رسمی قید نمی‌شود گفت: آمار قربانیان بالاتر از آمارهای رسمی اعلام شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، "سیلویو بروسافرو"، رئیس موسسه بهداشت ملی ایتالیا ISS بر این عقیده است که میزان قربانیان کرونا در این کشور احتمالا از آنچه رسما اعلام می شود بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از ۱۲هزار نفر گذشت

وی در حضور خبرنگاران گفت: این مسئله قابل قبول است که مرگ و میرها در اثر این بیماری در ایتالیا دست کم گرفته می شود. به گفته وی داده های رسمی فوتی های کرونا شامل افرادی که در خانه ها و یا آسایشگاه ها می میرند نمی شود. به گفته وی اکثر تست های کرونا در بیمارستان ها انجام می شود.

بیش از ۸۰۰ محتوا توسط کارگروه محتوایی مقابله با ویروس کرونا در استان قم تولید شده است

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در کشور ایتالیا به عنوان کانون بحران کرونا در اتحادیه اروپا ۱۰۱۷۳۹ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۱۵۹۱ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ایتالیا ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا مبارزه با کرونا تلفات کرونا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه خبری قدس، پدر یکی از دانشجویانی که به علت شرکت در اعتراضات حمایت از فلسطین از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا اخراج شده تاکید کرد این اخراج برای او از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است.

وی افزود: این اعتراضات، وجدان جهانی را در برابر جنایت نسل کشی صهیونیست‌ها که همواره در فلسطین ادامه دارد، بیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه