Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-09@02:28:54 GMT

تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی برای شرایط اضطرار

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۵۲۴

تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی برای شرایط اضطرار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: این واحد دانشگاهی در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی برای مواقع اضطراری اقدام کرد.

علیرضا پیرحیاتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان در تشریح اقدامات انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مبارزه با شیوع بیماری کرونا  اظهار کرد: با توجه به لزوم پیش‌بینی شرایط خاص و اضطراری و در راستای تعامل حداکثری با مسئولان استانی با بهره‌گیری از امکانات موجود در انبارهای خود نسبت به تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی به ظرفیت ۳۵۰ نفردر یکی از سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه لازم به‌منظور جلوگیری از ابتلای همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به‌صورت گسترده صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با‌بیان‌اینکه ضدعفونی فضاهای اداری فعال در دانشگاه روزانه دوبار انجام می‌شود اظهار کرد: برای جلوگیری از ارتباط مسنقیم دستان افراد با سطوح مختلف، دستمال کاغذی در درب ورودی و داخل آسانسور  تعبیه شد.

پیرحیاتی تاکید کرد: از آنجا که در مبادی ورودی دانشگاه‌ شاهد بیشترین تراکم جمعیت هستیم ضدعفونی کردن این مبادی با دقت و به تعدد انحام می‌شود.

وی زمانبندی بازگشایی دانشگاه را یادآور شد و ابراز کرد: درباره آغاز به‌کار فعالیت‌های دانشگاه تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسئولان استانی هستیم، هرچند زیرساخت‌ها و تولید محتوای درسی برای ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه فراهم شده و ادامه نیمسال تحصیلی تا زمان بازگشایی کلاس‌های درسی، از طریق آموزش‌های انلاین پییگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی همدان کرونا نقاهتگاه ضدعفونی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در مراسمی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، محمد رضا جابر انصاری به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد معرفی شد.
محمدرضا جابرانصاری با دارا بودن دکترای تخصصی مدیریت دولتی، استادیار تمام وقت گروه مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی است که سوابقی ازجمله کارشناس امور مالی دادگستری بروجرد، مدیر طرح و برنامه و بودجه و مدیر امور اداری واحد بروجرد، مدیر گروه‌های آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد مدیریت واحد بروجرد، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری واحد بروجرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بروجرد، مشاور امور منابع انسانی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه دارد.
محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های سیامک بهاروند رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان