Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:05:03 GMT

برخورد قانونی با متخلفان روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۰۶

برخورد قانونی با متخلفان روز طبیعت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوش خبر سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان با درخواست از مردم برای درخانه ماندن و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا در استان گفت: متخلفان در ۱۳ فروردین اعمال قانون می‌شوند.

او با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در ۱۱ محور ورودی استان طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست و ۳۵۰ نفر در این طرح مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش خبر گفت: این نیرو‌ها در سه شیفت کاری تردد‌های ورودی و خروجی استان را کنترل می‌کنند.

 سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان با اشاره به اینکه با استمرار کنترل‌ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کروناخواهیم بود، تاکید کرد: روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع کرونا دارد.

خوش خبر با تاکید بر اینکه نرفتن به طبیعت و ماندن در خانه موجب جلوگیری از پیک دوباره بیماری خواهد شد، افزود:مردم با در خانه ماندن از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی، نیرو‌های نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.

او از کاهش تردد‌ها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: از روزگذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا ۹ واحد پلمپ و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.

خوش خبر افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین براساس مصوبه ساده ملی مبارزه با کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان