Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  مرادعلی تاتار سه شنبه شب افزود: هم اکنون تردد خودروها از سمت سرپل ذهاب به قصرشیرین و گیلانغرب به قصرشیرین به طور کامل ممنوع و این مسیرها کامل مسدود شده است و هیچ خودرویی حق ورود و خروج از شهرستان را باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت در روز ۱۳ فروردین تمامی مسیرهای منتهی به بوستان ها و مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان نیز مسدود شده و خودروهای بومی هم حق پارک و توقف در خیابان ها را ندارند و در صورت تخلف از این قانون جریمه نقدی و توقیف در انتظار مالکان خودروهای متخلف است.                                    

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اعمال محدودیت تردد و ممنوعیت ورود و خروج در راستای صیانت از سلامت مردم است و خواستار مشارکت مردم برای مقابله با سرایت ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی هستیم.

تاتار ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت بر واحدهای اغدیه فروشی به طور مستمر توسط شهرداری و با همکاری نهادهای نظامی و جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

او گفت: کار غربالگری بیش از ۹۷ درصد مردم شهرستان قصرشیرین در سامانه ۴۰۳۰ برای پایش کرونا انجام شده است.

تاتار با بیان این‌که کرونا جدی است و سرایت آن بالاست از مردم خواست، برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن‌ترین مکان است.

او همچنین از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی برای مداوای بیماران و همچنین نهادهای نظامی، سپاه و پلیس انتظامی و پلیس راه در امر کنترل ورودی‌های شهرستان قدردانی کرد و اضافه کرد: ستاد کرونای شهرستان قصرشیرین پای کار است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز خسروی و پرویزخان فعال است.

کد خبر 496909 برچسب‌ها كرونا در ايران استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند