Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:20:21 GMT

دورکاری کارمندان شهرداری تهران یک هفته دیگر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۵۲۲

دورکاری کارمندان شهرداری تهران یک هفته دیگر ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز :

حامد مظاهریان با اشاره به دو بخشنامه اخیر شهردار تهران و سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله راهکارهایی است که در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش موثری دارد. از این رو شهرداری تهران نیز به عنوان یکی از نهادهای خدمت رسان، برای کاهش ابتلای کارمندان، گام به گام و بر اساس نیاز و ضرورت فرایند این بیماری، تدابیری را اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تداوم ارائه خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع را از جمله رویکردهای شهرداری تهران در این زمینه دانست و افزود: حضور همکاران خدوم شهرداری تهران با تشخیص بالاترین مقام مسئول در حوزه های اجتماعی فرهنگی، مالی و اقتصادی، شهرسازی، فنی و عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و منابع انسانی، با حداکثر یک سوم نیروها و به صورت شیفت بندی تا ۲۰ فروردین ماه مجاز خواهد بود.

به گفته مظاهریان، در بخشنامه دورکاری شهرداری تهران ضوابطی بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت درنظر گرفته شده مثلاً بیماران خاص، بانوان باردار، بیماران مزمن تنفسی، قلبی، کلیوی، دیابتی، بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال، افراد معلول و کم توان جسمی و حرکتی، کارکنان دارای فرزند بیمار خاص و یا معلول در اولویت دورکاری قرار دارند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اجرای تدابیر شهردار تهران برای زمینه سازی در کمک به قطع زنجیره ابتلا به کرونا خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه قبلی لازم الاجرا، واحدهایی که در قالب کارگروه های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران همکاری مستمر دارند با هماهنگی ستاد بحران به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین واحدهای اجرایی و نظارتی، حوزه معاونت های شهرداری تهران و نیرو های که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش های خدمات رسانی انجام وظیفه می نمایند. با هماهنگی بالاترین مقام مسئول نسبت به ارائه خدمات اقدام نمایند به نحوی که از بروز هرگونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری می شود.

مظاهریان خاطرنشان کرد: این طرح ها تا اطلاع ثانوی در تمامی معاونت ها، ستادها، سازمانها و شرکت های شهرداری تهران اجرا می شود و در صورت استمرار وضعیت و وصول بخشنامه از سوی مبادی ذیصلاح، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا تعطیلی دور کاری شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»