Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@08:58:17 GMT

چین آمار رسمی ناقلان خاموش کرونا را منتشر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۶۳۳

به گزارش ایرنا، چین تاکنون آمار رسمی از این افراد منتشر نمی‌کرد و کمیسیون مذکور فقط نام کسانی را که آزمایش کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده بود، در این فهرست آماری قرار می‌داد همین مساله باعث نگرانی عمومی در سطح کشور شده بود و بسیاری از مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی این موضوع را مورد بحث قرار داده و از این بابت از دولت انتقاد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیسیون بهداشت ملی چین می‌افزاید که تا پیش از این خدمه درمانی آمار مربوط به این افراد را که ناقلان خاموش کرونا و بدون علایم هستند از طریق یک سامانه ویژه ارتباطی به اطلاع دولت می‌رساندند اما این هفته نشستی به ریاست «لی که چیانگ» نخست وزیر چین برگزار شد و او در جریان آن تاکید کرد که آمار مربوط به ناقلان خاموش کرونا باید در کنار دیگر افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت بوده است، اعلام شود. 

برخی از گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که شمار کسانی که علایمی از خود بروز نداده‌اند و در واقع ناقل کرونا به شکل خاموش هستند ممکن است نزدیک به یک سوم از کل مبتلایان باشد. 

در پایان ماه فوریه اعلام شد که ۴۳ هزار نفر در چین ناقلان خاموش کرونا هستند که علایمی از خود بروز نداده‌اند و تعداد آن‌ها در آمارهای رسمی کمیسیون بهداشت این کشور اعلام نشده است. 

 «چانگ جلیه» از مسئولان ارشد مرکز پیشگیری و کنترل بیماری چین در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: از اولین روز آوریل (۱۳ فروردین ۱۳۹۸) آمار این افراد در کنار مبتلایان دیگر به همراه جزییات مرتبط با آن‌ها و نحوه برخورد با این افراد و روند درمانی آن‌ها منتشر خواهد شد. 

از این به بعد تمامی افرادی که ناقلان خاموش بیماری محسوب می‌شوند و افرادی که با آن‌ها در ارتباط نزدیک بوده‌اند برای ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد تا از شیوع خوشه‌ای بیماری در کشور جلوگیری شود. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ناقلان خاموش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند