Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، پیش‌ از ظهر امروز ( چهارشنبه ۱۳ فروردین) در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به روند مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: با روندی که الان شاهد هستیم و گزارشات وزارت بهداشت، هم در بستری ها و هم فوتی ها، روند کاهشی داشته ایم و به ثبات رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در چند استان شاهد روند افزایش بستری ها و فوتی ها هستیم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افزود: لازم است از مردم و رسانه ها مخصوصاً صداوسیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور