Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:02:19 GMT

بسیجی های جهرم برای مقابله با کرونا در کنار مردم هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۵۶۵

بسیجی های جهرم برای مقابله با کرونا در کنار مردم هستند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، با تشکیل ۴ تیم مداخلات سالم سازی محیط با هدف پیشگیری، مقابله و رفع آلودگی، تیم کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، تیم مراقبت و تیم بسیج ادارات و شرکت‌ها، پاسداران و بسیجیان در این تیم‌ها تقسیم بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا توکل با اشاره به بلوک بندی شهرستان بین پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت با استفاده از توان دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان گفت: از دهم اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون به صورت شبانه روزی، پاسداران، بسیجیان و سایر اقشار جامعه مانند دانشگاه علوم پزشکی، تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، آتشنشانی، شهرداری، هلال اهمر، نیروی انتظامی و … مشغول خدمات رسانی شبانه روزی در جهت مبارزه با این بیماری هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جهرم از تولید ماسک و بسته‌های بهداشتی جهت عموم مردم و همچنین نیاز بیمارستان‌های شهرستان خبر داد و افزود: یک کارگاه دائم و ۵ کارگاه موقت که توسط سپاه جهرم و بسیجیان پایگاه‌ها دایر شده است و در همین راستا مشغول فعالیت هستند.

توکل در پایان افزود: حوزه‌های مقاومت بسیج صاحب الزمان و بقیه الله (عج)، امام سجاد، امام حسین، امام حسن عسکری، امام کاظم، فاطمه الزهرا س و الزهرا س، گردان امام حسین ع، کانون بسیج جامعه پزشکی، مجتمع امیرالمومنین ع، قسمت‌های فرهنگی هنری، بسیج سازندگی، بسیج ادارات و سایر اقشار سپاه جهرم، بر اساس وظایف محول شده، در حال انجام خدمت رسانی به مردم شهرستان هستند.

کد خبر 4890221

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج ویروس کرونا جهرم سپاه فجر فارس ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری بارش باران شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند