Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:01:45 GMT

نخستین رویداد استارتاپی ورزش تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۵۷۶

نخستین رویداد استارتاپی ورزش تهران برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیرمحسنی" گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان یکی از "نقش آفرینان اصلی زیست بوم نوآوری شهری" در محور زندگی هوشمند، نقش به سزایی در این حوزه، نشاط و تندرستی همچنین توسعه ورزش همگانی درجامعه دارد.

 وی افزود: این سازمان با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه های فرهنگی و  ورزشی در سطح کشور از سوی ستاد مربوطه و نظر به حفظ نشاط و سلامت فردی شهروندان همچنین مشارکت خانواده ها به ویژه آحاد جامعه ورزشی و استفاده از ایده ها و محصول های فناورانه و نوآورانه شرکت های استارتاپی و دانش بنیان، از نهم لغایت بیستم فروردین ماه جاری، اقدام به برگزاری رویداد استارتاپی "خونگی شو، ورزشی شو " با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه آزاد اسلامی و شتابدهنده های تخصصی کرده است تا ضمن حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نوپا پس از پایان کرونا بتواند خدمات خود را درمجموعه های ورزشی تابعه، بصورت هوشمند به شهروندان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهارداشت: بخشنامه و دستور حمایتی اخیر شهردار محترم تهران در تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در ساختمان های مسکونی با توجه به تاثیر منفی که شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا داشته است آنهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال "جهش تولید" نامگذاری شده بسیار قابل تقدیر است.

محسنی ادامه داد: درهمین زمینه، سازمان ورزش ضمن استفاده از تمام ظرفیت ها و حمایت از ایده ها و محصولات نوآورانه در مجموعه های ورزشی خود با توجه به فراهم شدن زیر ساخت لازم، API فروش بلیت سامانه جامع خدمات مجموعه های ورزشی تابعه خود را (شامل مختصات جغرافیایی مجموعه ها، سانس ها، کد پیگیری و...) را در صورت احراز شرایط، در اختیار تیم برتر قرار خواهد داد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: داوری در این دوره غیر حضوری و الکترونیکی است و علاقمندان در این رویداد می توانند با مراجعه به سایت TehranSportHome.com ثبت نام، ایده ها و آثار خود را ارسال کنند.

سازمان ورزش شهرداری تهران با حدود ۲۰۰ مجموعه ورزشی، سهم بسزایی در توسعه ورزش همگانی در سطح مناطق پایتخت دارد.  

برچسب‌ها ورزش همگانی شهرداری تهران شرکت دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی شهرداری تهران شرکت دانش بنیان ورزش همگانی شهرداری تهران شرکت دانش بنیان سازمان ورزش شهرداری تهران مجموعه ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام‌آوران بین‌المللی، کشوری و منطقه در رقابت‌های قهرمانی گفت: آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۲۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی منطقه بود.

وی افزود: در ویژه برنامه آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی ۱۰۶ نفر از شهروندان در رده بین‌المللی و کشوری، همچنین از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران در رده‌بندی منطقه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است، تصریح کرد: در ورزش باید تعهد داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم، زیرا ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید به‌صورت جامع و درست اقدام کنیم.

وی نقش شهرداری در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است؛ هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش شهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 750149

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید