Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:55:40 GMT

معابر عمومی پایتخت از دستفروشان پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۶۰۴

معابر عمومی پایتخت از دستفروشان پاکسازی شد

به گزارش روز چهارشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سید امیر فتاحیان، در این باره اظهار داشت: سدمعبر و انسداد معابر عمومی در شرایط عادی ممنوع است و این ممنوعیت در شرایط تهدیدآمیز وجود کرونا ویروس طبیعتاً جدی‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد:در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای ستاد عالی مقابله با کرونا و همچنین مراجع بهداشتی، هرگونه تجمع در سطح شهر و معابر، عامل خطرساز شیوع ویروس مرگبار کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، اضافه کرد: هرگونه سدمعبر و دستفروشی در معابر عمومی به دلیل آن‌که بسترساز شیوع کرونا و تهدید سلامت عمومی است، مجاز نیست لذا از شهروندان پایتخت انتظار می‌رود برای حفظ سلامت خود در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورند.

روز گذشته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ اعلام کرد که تعطیلی فروشگاه قدس و تاریکی محوطه پیاده رو خیابان انقلاب در میدان امام حسین (ع) سبب تجمع دستفروشان  معتاد ‌و خطرناک در این نقطه شده که با قرارداد جدید بین شهرداری و نیروی انتظامی و همچنین تامین روشنایی، این مشکل مرتفع خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امور بین الملل انقلاب پایتخت روابط عمومی شهرداری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است