Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کلاس‌های درس مجازی برای همه دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی با همت مدیران مدارس در شبکه اجتماعی شاد تعریف شده است گفت: شروع فرآیند آموزش مدارس از ۱۶ فروردین از طریق این شبکه اجتماعی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فعالیت شبکه شاد در بستر پیام رسان‌های گپ، آیگپ، بله، سروش و روبیکا انجام خواهد شد و انتخاب این شبکه برای هر کلاس توسط مدیر مدرسه صورت گرفته است.

قائدامینی اضافه کرد: علاوه بر مدیران و معاونین مدرسه که در این کلاس‌های مجازی حضور و بر فعالیت‌های صورت گرفته نظارت دارند، مسئولین آموزش و پرورش در رده‌های بالاتر نیز امکان دسترسی به کلاس‌ها و نظارت بر آن‌ها را دارند.

او ادامه داد: تهیه محتوا، حضور و غیاب دانش آموزان و نظارت بر فعالیت دانش آموزان همانند فضای حقیقی در این کلاس‌ها توسط معلمان اجرا می‌گردد.

قائدامینی بیان کرد: برای دوره ابتدایی مدت زمان آموزش روزانه بر اساس پایه تحصیلی از ۶۰ تا ۱۵۰ دقیقه متغیر است و همانند فضای حقیقی زنگ استراحت نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طول مدت فعالیت آموزش مجازی در دوره متوسطه اول و دوم از شروع اولین کلاس تاپایان آخرین کلاس با احتساب زمان استراحت روزانه حداقل ۱۲۰ دقیقه و حداکثر ۱۶۵ دقیقه و به صورت مستمر خواهد بود.

قائد امینی اضافه کرد: این آموزش‌ها بر اساس برنامه درسی مشخص صورت می‌گیرد و مدت زمان هر کلاس برای دوره ابتدایی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و برای دوره متوسطه اول و دوم ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است.

او افزود: استفاده از اینترنت برای شبکه شاد و پیام رسان‌های مرتبط با این شبکه برای معلمان و دانش آموزان صرفاً برای این فعالیت‌های آموزشی بدون هزینه و به صورت رایگان می‌باشد.

قائد امینی ادامه داد: برای دانش آموزان مناطق محروم که امکان استفاده از این شبکه را ندارند متناسب با میزان امکانات آن‌ها نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

او از اولیا دانش آموزان خواست در این زمینه نهایت همکاری را با مدیران مدارس و معلمان داشته باشند تا در پرتو این حمایت و همکاری، آموزش وپرورش دانش آموزان به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شبکه اجتماعی آموزش مجازی دانش آموزان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟