Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقی فر با اشاره به سمپاشی روستاها با کمک مردم و مسدود کردن راه های ورود به این شهرستان گفت: بهترین راه مقابله با کرونا ویروس در خانه ماندن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار مرکزی بهمئی در گفت و گو با  صبح زاگرس؛ از تلاش تمامی نیروهای اداری و مردمی شهرستان در راستای مقابله همه جانبه با کروناویروس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کرم صدیقی فر تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا با هماهنگی نهادهای شهرستانی تعطیلی کلیه اماکن ورزشی شهر و روستا های شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تمامی این مراکز تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری بسیج و نیروهای مردمی تمامی روستاهای شهرستان گندزدایی و ضدعفونی شدند، گفت: با خرید دستگاه سمپاش، دستکش و آب ژاول برای اهالی روستا توسط دهیاری وکمک جوانان روستا توانستیم همه روستاها را تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: علاوه بر گند زدایی و ضد عفونی کردن روستاها ، اماکن و ادارات هم ضدعفونی شدند.

بخشدار مرکزی بهمئی خاطرنشان کرد: اهالی روستای تنگ ابدال هم  ۳۰دست لباس ضدویروس به درمانگاه شهرستان اهدا کردند که جای تقدیر دارد.

صدیقی فر با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و حتی فرعی ورود و خروج به شهرستان و همچنین اماکن گردشگری و تفریحی درون شهرستان بسته است،گفت:این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و با تصمیم کلیه مسئولان شهرستانی عملیاتی شد.

وی افزود: در همین راستا راه های فرعی ورودی شهرستان از جمله حوزه ممبی و رودتلخ به خوزستان، قلات -کل جمشید  به تشان بهبهان ، گنبد بردی به ترتاب، مارشاهی به ابوالفارس مسدود شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی تصریح کرد: در نشستی که با دهیاران داشتیم با تاکید به لزوم حضور مداوم در روستا و جلوگیری از افراد غریبه و دوره گرد، خواهان گزارش به روز افراد مشکوک به مراکز درمانی و پزشکی شدیم.

صدیقی فر افزود: جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان ها،تعطیلی نماز جماعت با همکاری و همراهی امام جماعت مسجد و جلوگیری از تجمع مردم در مراسمات عروسی و سوگواری از دیگر برنامه هایی بود که در شهرستان عملیاتی شد.

بخشدار مرکزی بهمئی در پایان با تقدیر از نیروهای محترم سپاه، بسیج،نیروی انتظامی، شبکه بهداشت ،جهاد، دهیاران، شوراها ،شهردار و سایر نیروهای مردمی که در انجام ضد عفونی روستاها و معابر شهری،گفت: همچنان تاکید بر همکاری مردم داریم، برای اینکه تنها راه حل جهانی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا،  قطع زنجیره انتقال و در خانه ماندن است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخشدار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی