Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@05:11:49 GMT

کشف بیش از ۲۷میلیون دستکش و ماسک در ۲۴ساعت اخیر

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۴۵۷

کشف بیش از ۲۷میلیون دستکش و ماسک در ۲۴ساعت اخیر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح کشفیات پلیس امنیت اقتصادی و مقابله با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و پزشکی در 24 ساعته گذشته اظهار کرد: همچنان مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در اولویت نخست مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی قرار داشته و همکاری با سایر نهادها در توزیع سریع این اقلام با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها در 24 ساعت گذشته، حدود 28 میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل 27 میلیون و 627 هزار و 777 عدد انواع دستکش و ماسک، 35 هزار و 766 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف کرده‌اند و همچنین 151 مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

وی با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل می‌شود، گفت: در این رابطه 50 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی افزود: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام "جهش تولید" به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز و احتکار قاطعانه با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قاچاق ماسک احتکار دستکش پلیس امنیت اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی لوازم بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد