Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:10:09 GMT

دشمن ویروس کرونا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۸۸۴

برای از بین بردن ویروس کرونا بهتر است بدانید چه موادی دشمن این ویروس هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تا کنون واکسنی برای کرونا ویروس یا کوید_۱۹ ساخته نشده است، اما با عمل کردن و رعایت نکات بهداشتی به صورت درست و دقیق می‌توان از ابتلا به این ویروس پیشگیری کرد.

برای اینکه بهتر این ویروس را بشناسیم و بدانیم دشمن این ویروس چیست، باید بدانیم که فعالیت این ویروس در دمای ۵۶ درجه سانتی‌گراد به مدت ۳۰ دقیقه کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکل قابل اشتعال است

ویروس کرونا را الکل ۷۵ درصد، مواد ضدعفونی کننده کلر دار و سایر حلال‌های چربی می‌توانند از بین ببرد؛ اما در مصرف الکل باید توجه داشته که الکل قابل اشتعال است و اگر تهویه هوا نباشد می‌تواند ممکن است غلظت اتانول در هوا باعث آتش‌سوزی شود.

در مصرف کلر دقت کنید

در مصرف مواد ضدعفونی کننده کلردار باید دقت داشت که حتما مطابق دستور رقیق شوند و نباید این مواد را با ماده ضدعفونی کننده دیگری مخلوط کرد، زیرا باعث تولید گاز‌های سمی می‌شود و باعث رساندن آسیب به شش و بدن فرد می‌شود.

ضدعفونی کردن با جوشاندن وسایل اگر وسایل مقاوم در ویروسی شد می‌توانید به مدت ۱۵ دقیقه آن‌ها را بجوشانید و ضدعفونی کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت دشمن ویروس کرونا الکل کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!