Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:29:15 GMT

۲۰ میلیارد ریال ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۰۰۵

۲۰ میلیارد ریال ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد انتقال و جابه جایی محموله ای قاچاق از یکی از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص مسیر حرکتی کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و مراتب را به پلیس آگاهی لرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا، کاراگاهان آگاهی لرستان نیز با اطلاعاتی که از پلیس کرمانشاه دریافت کرده بود در مسیر مناسب مستقر و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف خودروی مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته یک هزار و ۵۶ کارتن حاوی حدود ۲۵ هزار ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد.

وی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری عنوان و تاکید کرد: افراد قاچاقچی از تیررس نگاه پلیس در امان نبوده و برخوردهای لازم با آنها به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان