Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:15:14 GMT

قدردانی استاندار قزوین از مدیریت خوب در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۱۸۲

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پیام هدایت الله جمالی پور چنین آمده است: لازم می‌دانم از زحمات خالصانه و بی شائبه همه معاونان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران، فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی، فرماندهان و عوامل سپاه و فرماندهان و عوامل بسیج، فرماندهان و عوامل ارتش، مدیران و مجموعه عوامل هلال احمر، مجموعه مدیران و عوامل صدا و سیما، مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مدیریت بسیار خوب امروز (۱۳فروردین ماه) تشکر و  قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مدیریت و درایت همگی شما عزیزان و تدبیر نیروی انتظامی و کمک ارزشمند مردم فهیم استان امروز به خوبی و بدون هیچ حادثه و تجمعی سپری شد و از خداوند رحمان مسالت دارم شر این ویروس منحوس را از سر ملت ایران و جهان کوتاه کند.

امروز بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر قزوین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها از پذیرش شهروندان معذور بودند چون هرگونه تجمع و حضور آنها در فضاهای سبز و بوستان‌ها به گسترش بیشتر ویروس کرونا منجر می‌شد.

برخی از شهروندان قزوینی نیز امروز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ممنوعیت حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مراسم روز طبیعت را بر بام منازل خود سپری کردند.

تاکنون ۹۵۷ نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده، ۶۳۱ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۱۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه ایران و جهان سلامت طبیعت ویروس فرماندهان و عوامل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جاوید عباسی بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی، بارندگی و پیش بینی‌های قبلی مبنی بر شیوع بیماری‌های برگی خصوصاً زنگ زرد و افزایش تراکم آفت سن غلات، از ابتدای بهمن ماه سال گذشته عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌ زا به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان شبکه مراقبت در سطح مزارع گندم استان فارس انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سطحی بالغ بر ۴۰ هزار هکتار مبارزه کنترلی و پیشگیری بر علیه زنگ زرد و ۱۴۸ هزار هکتار مبارزه بر علیه آفت سن و ۲۶۱ هزار هکتار نیز مبارزه بر علیه علف‌های هرز در مزارع گندم این استان انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح مزارع گندم تا پایان خرداد ماه در فارس ادامه دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع تاکنون خساراتی ناشی از بیماری زنگ زرد در مناطق مستعد و شمالی استان فارس گزارش نشده است.

وی صدور اطلاعیه‌ها و ارائه دستورالعمل‌های فنی به کشاورزان، انجام مبارزه به موقع به صورت پیشگیری و کنترلی و همچنین همکاری کشاورزان خصوصاً در مناطق مستعد را از جمله اقدامات به موقع این سازمان برای کنترل بیماری زنگ زرد گندم و آفت سن غلات در فارس برشمرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توصیه کرد: کشاورزان استان فارسی می‌توانند با نظر کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی و مدیران پهنه نسبت به سمپاشی مزارع خود بر علیه بیماری زنگ یا سن غلات اقدام کنند.

کد خبر 6087209

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند