Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی واحد‌های صنفی این شهرستان تا ۲۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

جهین افزود: تعدادی از واحد‌های صنفی که ادامه فعالیت آن‌ها ضروری بوده و ارائه خدماتشان برای مردم لازم ونیاز می‌باشد همانند نانوایی ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت ها، واحد‌های میوه فروشی و سبزی فروشی، واحد‌های عرضه کننده مواد بهداشتی و اقلام یکبار مصرف، فروشندگان لوازم بهداشتی، با صلاح دید و تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی درحوزه توزیع کالا‌های سلامت محور، نظارت بر روند توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، اجرای طرح‌های تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی، شناسایی عوامل احتکار یا قاچاق مواد شوینده و بهداشتی، شناسایی و پلمپ کارگاه‌های تولید الکل تقلبی و فاقد مجوز، از جمله اقداماتی بود که در آغاز طرح مبارزه با شیوع کرونا توسط اداره صمت و اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش و واحد بازرسی و نظارت اصناف مهاباد به اجرا در آمد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی بازرسی و نظارت کرونا ویروس واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب