Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:37:55 GMT

تعویق مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۷۰۱

تعویق مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان آسیا

مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان آسیا به میزبانی کویت به تعویق افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود سومین دوره بازی‌های فوتسال جام ملت‌های بانوان این قاره از ۱۲ تا ۲۴ تیرماه به میزبانی کشور کویت برگزار شود.

امروز سایت «smmsport» تایلند خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی‌ها را به زمان دیگری موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز زمان برگزاری این بازی ها اعلام نشده است. ایران در دو دوره گذشته فوتسال جام ملت های بانوان آسیا به عنوان قهرمانی رسیده بود.

پیش از این مسابقات فوتسال جام ملت های مردان آسیا که قرار بود اسفندماه برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو و به مردادماه ۱۳۹۹ موکول شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال جام ملت های بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳