Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در پیام ویدیویی که به مناسب قدردانی از کادر درمانی و طلاب جهادی مراکز درمان کرونایی استان قم، منتشر کرده، افزوده است: دین ما عقلانیت است و ما در کنار توصیه‌های پزشکی که مردم آن را رعایت می‌کنند و در خانه می‌مانند تا بقیه مردم آسیب نبینند، گنجینه گران‌بهایی از ادعیه را نیز داریم که باید از آن‌ها بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شرایط کشور به نحوی است که باید همه دست در دست یکدیگر و با عنایت الهی این بلای همگانی که در بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده را مرتفع کنیم.

حسینی بوشهری ادامه داد: وقتی چنین مسائل همه‌گیری در جامعه پیش می‌آید نقش تأثیرگذار همکاری، همدلی‌ها و باهم بودن مردم و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش جلوه‌گر می‌شود.

وی گفت: تمام کادر درمانی استان قم، خستگی‌ناپذیر در راستای شکست کرونا گام برداشته و در مسیر به سرانجام رساندن این مسئولیت سترگ هستند.

حسینی بوشهری افزود: تیم پزشکی قم خدمات ارزشمندی را در این مدت در داخل استان و سایر شهرستان‌ها انجام داده و امید می‌رود نتیجه این اقدام‌ها با برچیده شدن کامل ویروس کرونا، به سرانجام برسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی قم که امکان حضور طلبه‌های جهادی را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی را فراهم کرد، قدردانی می‌کنیم.

امام‌جمعه قم ادامه داد: روزی طلاب حوزه علمیه در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و افتخار آفریدند و امروز نیز این افراد در کنار درس و تعلیم در کنار تیم پزشکی قرار گرفتند و افتخارآفرینی می‌کنند.

حسینی بوشهری اظهار داشت: حضور طلاب جهادی خواهر و بردار در غسالخانه‌ها و تکفین و تدفین این متوفیان کرونایی بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها، سبب افتخار حوزه و روحانیت است و این حضور برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان حوزه در تاریخ ثبت کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

برچسب‌ها حوزه علميه ویروس کرونا قم امام جمعه قم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه ویروس کرونا قم امام جمعه قم حوزه علميه ویروس کرونا قم امام جمعه قم حسینی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)

            منبع : خبرآنلاین ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) مهران مدیری ، نعمیه نظام‌ دوست را حسابی شوکه کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند