Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:14:24 GMT

برخورد قانونی با متخلفان مصوبات شورای سلامت کیش

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۰۵۲

برخورد قانونی با متخلفان مصوبات شورای سلامت کیش

خبرگزاری آریا - دادستان عمومی و انقلاب کیش طی نامه‌ای از دبیر شورای سلامت کیش خواست در بازگشت کیشوندان به کیش، براساس آنچه مصوبات شورای سلامت کیش عمل شود.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد عباسی دادستان عمومی و انقلاب کیش طی نامه‌ای به سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و دبیر شورای سلامت کیش خواستار ضرورت اجرای مصوبات شورای سلامت کیش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:
باتوجه به این‌که جمعیت کثیری از کیشوندان برای ایام عید به سرزمین اصلی عزیمت نموده و پس از سپری شدن ایام تعطیلات عید قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند لذا ضروری است که در بدو ورود این افراد شرایط مربوط به قرنطینه را براساس آن‌چه شورای سلامت کیش منصوب نموده است رعایت نمایند. بدیهی است درصورت عدم رعایت مصوبه شورای سلامت کیش در این‌خصوص با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.
گفتی است پیش از این شورای سلامت کیش برای بازگشت کیشوندانی که در ایام عید به سفر رفته‌اند قوانینی را وضع کرده است و حضور کیشوندان با اولویت صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای سلامت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان