Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:16:09 GMT

جهش تولید در استان گلستان نیازمند اقدامات جهادی است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۲۸

جهش تولید در استان گلستان نیازمند اقدامات جهادی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان، گفت: برای تحقق این شعار اقدامات گذشته کافی نیست و برای جهش در حوزه تولید باید اقدامات جهادی در استان انجام شود. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره نامگذاری سال جهش تولید و راهکارهای تحقق آن اظهارداشت: با وجود مشکل سیل استان در ابتدای سال 98 و ویروس کرونا در انتهای این سال، خوشبختانه تولید در گلستان رشد مناسبی داشت و آمار تولید بسیاری از واحدهای صنعتی استان با افزایش همراه بود که البته تزریق نقدینگی به این بخش توسط بانک‌ها عامل مهمی در رونق تولید استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: اما امسال که به تدبیر مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده برای تحقق این شعار اقدامات گذشته کافی نیست و برای جهش در حوزه تولید باید اقدامات جهادی انجام شود.

به گفته وی، تامین نقدینگی حوزه تولید در بخش تسهیلات ثابت و در گردش یکی از مهمترین اقدامات جهت تحقق این شعار است که لازم است تسهیلات طرح رونق تولید و تبصره 18 با جدیت بیشتری در سال 99 پیگیری شود.

طلوعیان با اشاره به قدیمی بودن خط تولید برخی از واحدهای صنعتی  استان، گفت : واحدهای تولیدی قدیمی‌تر استان به منظور افزایش بهره‌وری لازم است به نوسازی و بروز کردن خطوط تولید خود بپردازند که در این راستا لازم است بانک‌های استان در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به واحدهای متقاضی جدی‌تر از گذشته اقدام کنند.

اصفهان| ذوب‌آهن به دنبال تحقق اهداف سال جهش تولید است؛ نیازمند حمایت دولت در تأمین سنگ‌آهن هستیمجدیدترین جزئیات بازگشایی صنوف در استان مرکزی؛ واحدهای تولیدی با رعایت ضوابط بهداشتی از شنبه شروع به کار می‌کننداستاندار فارس: اتاق فکری برای تحقق جهش تولید در شرایط پساکرونا تشکیل شود

وی همچنین گفت: توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز ما را بر آن می‌دارد تا به پر کردن ظرفیت خالی واحدهای موجود توجه جدی‌تری داشته باشیم و در صورت رفع مشکلات این واحدها شاهد افزایش چشمگیری در میزان تولید واحدهای تولیدی استان خواهیم بود و البته احیاء و راه‌اندازی واحدهای راکد نیز که پس از اجرای طرح رونق تولید در کشور چند سالی است مورد توجه قرار گرفته باید به صورت ویژه‌تری در برنامه بانک‌ها و قوه قضائیه قرار گیرد.

طلوعیان افزود: به ثمر رساندن طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام و طرح‌های جدید صنعتی نیز ما را در رسیدن به جهش تولید یاری خواهند کرد که البته با قرار گرفتن گلستان در زمره استان‌های کمتر برخوردار صنعتی کشور سبب شده تا طرح‌های صنعتی خوبی توسط وزارت صمت برای استان پیش‌بینی شود که تعدادی از آنها با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سرمایه‌گذاران در دست احداث و تعداد دیگری نیز در پی جذب سرمایه گذار هستیم تا با مشارکت سازمان گسترش احداث آنها را نیز آغاز کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در حوزه معدن نیز با توجه به پتانسیل‌های استان برنامه‌های خوبی را در دست اجرا داریم که امیدواریم با انجام آنها بتوانیم شعار جهش تولید را در استان تحقق بخشیم.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت استان استان گلستان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال