Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:41:32 GMT

پیرمرد ۹۱ ساله اردکانی، کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۵۲۳

پیرمرد ۹۱ ساله اردکانی، کرونا را شکست داد

محمد حسن صدرالدینی، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پیرمرد پس از هشت روز جنگیدن با کرونا، آن را شکست داد و از بیمارستان مرخص شد.

وی اضافه کرد: در پنجم فروردین بیماری ۹۱ ساله، با علایم تب، تنگی نفس و سرفه به بیمارستان مراجعه کرد و با گرفتن نمونه و سی تی اسکن از بیمار و مشاهده علائمی که نشان دهنده بیماری کرونا بود بلافاصله مراحل درمان برای وی شروع و پس از انجام تست های لازم، آزمایش کرونا بیمار مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدرالدینی اظهار داشت: با تزریق انرژی مثبت کادر درمانی به بیمار در این مدت، پدربزرگ ۹۱ ساله ما با حال عمومی خوب مرخص شد و الان هم این بیمار در کنار خانواده خودش مشغول زندگی است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انرژی بیمارستان خانواده درمان یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد