Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علیرغم میل باطنی تاکنون در طرح فاصله گذاری اجتماعی ۴۳۸ واحد صنفی که متاسفانه به مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغ شده ستاد توجهی نداشتند، پلمب شد، همچنین ۱۸۰ دستگاه خودرو مشمول جریمه و ۳۶۹ خودرو نیز در استان توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هادی مرعشی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن قدردانی از تلاش فرمانداران و متولیان اجرای این طرح گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ ۱۱۰ محور اصلی و فرعی استان با بکارگیری ۱۴۷۳ نفر نیرو مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله در حال حاضر مراجعه مردم به مراکز خرید به طور عادی در جریان است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز به اندازه کافی موجود می باشد.

وی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصرف بنزین استان به میزان ۶۳ درصد کاهش داشته و پارک ها و تفرجگاه های استان نیز در روز طبیعت تعطیل و خالی از جمعیت بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان بیان داشت: تردد کامیون ها در سطح جاده‌های استان نشان‌دهنده اجرای درست طرح فاصله گذاری بوده و این جای قدردانی و تشکر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: حوزه معاونت امور عمرانی نیز در راستای وظایف تعیین شده از سوی ستاد استانی، ارتباط مستمر با شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران را در دستور کار قرار داده و تلاش شده پیمانکاران پروژه های عمرانی بومی‌سازی شوند.

منصور بیجار گفت: ثبت ترددها نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد کاهش تردد در جاده های استان را داشته ایم و در مجموع بیشترین کاهش در حوزه حمل و نقل ریلی به میزان ۹۱ درصد و هوایی به میزان ۲۵ درصد کمترین کاهش بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان داشت: بر اساس ارزیابی که کمیته های ارزیابی انجام دادند در روستاها مواجه با کمبود مواد ضد عفونی کننده مواجه هستیم.

وی گفت: آمار مستندی از تردد در روستاها نداریم اما با توجه به این که بنیه مالی شهرداری ها و دهیاری ها ضعیف است هم شهرداری‌ها و هم دهیاریها با مشکل تامین اعتبار و تامین مواد گندزدا مواجه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی سيستان و بلوچستان طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم