Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:29:07 GMT

شهادت نخستین پزشک خدمت در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۷۳۸

شهادت نخستین پزشک خدمت در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شهادت نخستین پزشک خدمت در این شهرستان خبر داد.

سید علیرضا مروجی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجید فرهاد پزشک کاشانی پس از چند روز بستری به علت ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

وی افزود: دکتر مجید فرهاد در دوران خدمت خود، در پستهای مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی انجام وظیفه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی شهادت دکتر مجید فرهاد اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، متن این پیام به شرح زیر است:

"( إِنَّ اللَّهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ... ) سوره مبارکه  التوبة، آیه، ۱۱۱ «خداوند از مومنان، جانها و اموالشان را به بهترین وجه می خرد و در برابرش بهشت را برای آنان متعهد می شود.»

خوشا به حال آنانکه در عرصه خدمت به مردم و دستگیری و زدودن آلام و دردهای مردم، عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می ربایند و مصداق (السابقون السابقون ) و از مقربان الهی می شوند تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال، عرصه و میدان نمی شناسد.

خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران شد.

شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل، درمان و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز کرد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.

شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود، چراکه خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت، دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، به خصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم. همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود."

پیش از این نیز دو نفر از پرستاران این شهرستان به خیل شهیدان خدمت نظام سلامت پیوستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد