Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از استان‌های مختلف، بارها با خبرنگار ایلنا تماس گرفتند و خواستار لغو آزمون جذب دانشگاه فرهنگیان شدند.

این آموزش‌دهندگان با انتشار نامه‌ای که توسط نمایندگان آنها در استان‌های مختلف امضا شده، خواستار لغو آزمون ورودی شده و درخواست کرده‌اند که جذب آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی بدون آزمون و براساس سوابق تدریس صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با تاکید بر اینکه آزمون برای سه گروه دیگر متقاضی حذف شده است، خواستار عمل به مصوبه سال 97 مجلس مبنی بر جذب آموزش‌دهندگان شده‌اند و می‌گویند کروناویروس به اندازه کافی ما را نگران کرده است، نگرانی آزمون را از ما دور کنید.

یکی از آموزش‌دهندگان که از استان چهارمحال و بختیاری تماس گرفته و خود را مادر دو فرزند معرفی می‌کند، در رابطه با نگرانی‌ها بابت آینده و آزمونی که قرار است خرداد ماه برگزار شود، اینگونه می‌گوید: بیش از ده سال، فرزندانم را پیش والدینم گذاشته و برای تدریس به روستاها می‌رفتم؛ ما آموزش‌دهندگان، بی‌سوادان را در روستاها باسواد و در شرایط بسیار سخت کار کرده‌ایم؛ حالا انصاف نیست که باز بخواهند از ما آزمون بگیرند و ما را بابت آن نگران کنند؛ آنهم در شرایطی که همه ما بابت سلامتی خود و خانواده‌هایمان نگرانیم. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی آموزش دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • دو روی سکه هوش مصنوعی در گزارش سال ۲۰۲۴ دانشگاه استنفورد
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد