Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در اصفهان گفت: براساس مصوبه این ستاد، وجهی بابت هزینه‌های درمانی از بیماران کرونایی بی‌بضاعت و اتباع بیگانه اخذ نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الله غلامی  اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد شناسایی بیماران بی‌بضاعت در دستور کار واحدهای درمانی قرار دارد تا هزینه‌های آنها به صورت صد در صد توسط علوم پزشکی و نهادهای مربوطه پرداخت شود و وجهی از آنها گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جلسه امروز طرحی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای وضعیت استان در چهار مرحله پیشگیری، آمادگی مقابله و بازسازی ارائه شده است.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ادامه داد: اکنون استان در مرحله مقابله با بیماری قرار دارد و مقرر شد این طرح با روسای کمیته‌های مربوطه مطرح و بررسی و در جلسه بعد نهایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با طرح ارائه شده علوم پزشکی و نقظه نظرات صاحب نظران، طرحی برای ادامه مقابله و بازسازی در استان اجرا شود.

غلامی با اشاره به گزارش‌های رسیده از استان برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: از روز گذشته تاکنون مردم همکاری و همراهی خوبی در عمل به توصیه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند.

وی به ادامه اعمال قانون برای خودروهای زوج و فرد از ۱۴ تا ۲۰ فروردین اشاره کرد و گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و خودروهای غیراستانی بازگردانده می‌شوند.

وی به ادامه ممنوعیت تردد بین شهری خودروهای غیربومی در استان اشاره و اضافه کرد: تردد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و گردشگری استان تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

غلامی درباره وضعیت فعالیت اصناف تصریح کرد: اصناف همچنان مطابق دستورالعمل ابلاغ شده باید عمل کنند و تنها صنوف بهداشتی و درمانی، تولید و توزیع کنندگان مایحتاج عمومی مردم مجاز به فعالیت هستند و سایر صنوف تا بیستم تعطیل خواهند بود.

وی در پاسخ به وضعیت مراکز درمانی استان گفت: وضعیت مطلوب است زیرا تخت خالی و امکان پذیرش بیماران وجود دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا افزود: هیچ مشکلی در ارتباط با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در مراکز درمانی استان وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد