Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:51:01 GMT

غربالگری حدود ۹۰ درصد جمعیت استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۷۳۳

غربالگری حدود ۹۰ درصد جمعیت استان قزوین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار  گفت: اجرای طرح ملی غربالگری سلامت در کمک به شناسایی بیماران و قرنطینه آن‌ها کمک قابل توجهی کرده است و در همین زمینه حدود ۹۰ درصد جمعیت استان غربالگری شده اند.

فرخزاد افزود: همکاری شهروندان استان قزوین برای مهار و شکست کرونا بسیار خوب است که از جمله آن باید حضور مردم در روز طبیعت (۱۳ فروردین) در خانه و پرهیز از مسافرت در ایام نوروز اشاره کرد که لازم است این رویه تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: تردد در مسیر‌های ارتباطی استان در نوروز ۹۹ حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته که نشانگر همراهی خوب مردم با ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا است.

معاون امور عمرانی استاندار گفت: همکاری خوب اصناف در قزوین و کشور با دولت و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در کاهش سیر کرونا در میهن اسلامی موثر بوده است.

فرخزاد با بیان اینکه از ظرفیت شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا به خوبی استفاده شده است، گفت: در همین خصوص عملیات شبانه روزی گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهر‌های استان را شاهد هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار افزود: امکانات دستگاه‌های مختلف قزوین نیز برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان دارند که لازم است این رویه همچنان تداوم داشته باشد.

فرخزاد با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله در زمینه تعطیلی اصناف غیرضرور، مدارس و همچنین دورکاری در ادارات و حضور یک سومی کارمندان تا ۲۰ فروردین، افزود: تصمیم گیری در خصوص تمدید این شرایط و یا هر تصمیم جدید بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست، ولی امیدوارم با همراهی و رعایت مردم، هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین