Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@12:46:31 GMT

نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۳۵۰

نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:  براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان بهره گرفته شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: تاکنون حدود ۵۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تجهیز ۳۸ بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای تجهیز این بیمارستان‌ها تأمین اعتبار و هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا استان تهران افزود: تأمین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان بهره گرفته شده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بانک مرکزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خرید تجهیزات استان تهران علوم پزشکی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد