Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ «مختار مهاجر» در سال گذشته برای تولید 220 هزار تن طیور هدف گذاری شده بود که تولید 260 هزار تن محقق شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه امسال تولید 280 تا 300 هزار تن طیور در گلستان در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: بهره برداری 250 هکتار گلخانه از دیگر برنامه های ما در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکل بیماری زنگ گندم در اراضی کشاورزی گلستان اشاره کرد و گفت: کشاورزان مبارزه با این بیماری را در دستور کار قرار دهند و یک تا دو نوبت سمپاشی داشته باشند.

مهاجر تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که برای تولید اوره بر اثر کمبود گاز به وجود آمده بود برای تأمین نهاده ها مدیریت بسیار خوبی صورت گرفت و در حال حاضر 25 هزار تن کود اوره تهیه شده است و روزانه یک هزار تن کود اوره در سطح استان گلستان توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه تولید 10 رقم گندم جدید در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: امید است متناسب با اقلیم های مختلفی که در استان گلستان وجود دارد ارقام جدید تولید شود تا شاهد بیشترین راندمان عملکرد در تولید محصولات باشیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی کشت 25 تا 30 هزار هکتاری پنبه در استان گلستان از دیگر برنامه های ما است، گفت: سال گذشته 17 هزار هکتار از اراضی گلستان زیر کشت پنبه رفت که با رشد قابل توجهی همراه بود.

مهاجر با بیان اینکه استان گلستان سرزمین دانه های روغنی و طلای سفید است، ابراز داشت: برای افزایش عملکرد در واحد سطح رعایت تناوب زراعی ضرورت دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از تولید 27 هزار تن گوشت قرمز در سال 98 خبر داد و تصریح کرد: امسال با اجرای برنامه به نژادی درصدد هستیم حداقل 5 هزار تن به تولیدات گوشت قرمز استان گلستان اضافه شود و تولید گوشت قرمز به 32 هزار تن افزایش یابد.

مهاجر زراعت چوب را از دیگر وظایف جهاد کشاورزی خواند و گفت: ارقام جدید و زودبازده برای توسعه زراعت چوب در استان گلستان فراهم شده است.

۴۶

کد خبر 1372265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان کشاورزی گلستان استان گلستان جهاد کشاورزی گوشت قرمز هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید