Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نخعی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما در این ایام و پس از تعطیلی اضطراری و موقتی مدارس، موضوع ورزش دانش آموزان است، گفت: جشنواره فیلم کوتاه ورزشی با عنوان «قهرمان خانه» طرحی ابتکاری از سوی همکاران ما در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان است که در این طرح، دانش آموزان تا دوم اردیبهشت می‌توانند ویدئویی موبایلی (حداکثر ۳ دقیقه) از ورزش خود را با ابزار ساده و با خلاقیت خود به دبیرخانه جشنواره و به پیام رسان شماره تماس ۰۹۱۶۶۶۱۴۸۰۱ ارسال کنند تا پس از داوری، به ۱۳ اثر برتر جوایزی اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تولید محتوا و کلیپ‌های ورزشی توسط معلمان درس تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی، سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اشاره کرد و گفت: تولیدات برتر شامل کلیپ از ویدئوهای تهیه شده ورزشی و قابل انجام در خانه با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت در قالب فیلمی ۱۰ دقیقه‌ای به ادارات آموزش و پرورش سطح استان ارسال شده تا معلمان در کانال‌های فضای مجازی به دانش آموزان نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، عنوان کرد: برای ارتقای سلامت، افزایش نشاط، تحرک و بازی با اجرای اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی «قهرمان خانه» تعدادی از قهرمانان ورزشی ایران مشارکت دارند که جا دارد از حمایت و همراهی این عزیزان کمال تشکر، سپاس و قدردانی را داشته باشیم.

نخعی، تصریح کرد: اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی «قهرمان خانه» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بوده و تمام فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان سراسر کشور مطابق شرایط مندرج در پوستر جشنواره می‌توانند در این مسابقه مجازی شرکت کنند.

وی، گفت: سه جایزه پنج میلیون ریالی و ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی به برندگان به همراه لوح تقدیر و سپاس اهدا می‌شود.

کد خبر 4891370

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی جشنواره فیلم کوتاه ورزشی آموزش و پرورش دانش آموزان قهرمان خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت