Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:22:50 GMT

بازیکنان تیم والیبال نوجوان از سرمربی خود حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۲۵۳

بازیکنان تیم والیبال نوجوان از سرمربی خود حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «باید مربی را انتخاب کنیم که طرز برخورد با نوجوانان را بلد باشد نه اینکه آنها را کتک بزند، ما می‌خواهیم از این بازیکنان آینده تیم ملی را بسازیم. کسانی که منتقد هستند دلایل این تصمیم را بپرسند اگر قانع نشدند بنویسند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های داورزنی علیه محمد وکیلی واکنش بازیکنان دور و نزدیک والیبال را به همراه داشت و همگی به حمایت از سرمربی تیم نوجوانان پرداختند. فرهاد قائمی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، حوادکریمی و… از جمله بازیکنانی بودند که با انتشار عکس‌هایی قدران زحمات مربی خود شدند.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، کامرانی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال، سعید معروف، محمود افشار دوست، بهنام محمودی، محمد ترکاشوند و … از جمله چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که زیر نظر محمد وکیلی یکی از معلمان و مربیان خوب کشور تعیلم دیده‌اند.

تصاویری که برخی بازیکنان در حمایت از محمد وکیلی منتشر کرده اند را مشاهده می کنید:

کد خبر 4891319 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال محمد وکیلی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم

لژیونر والیبال ایران گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین اسماعیل‌نژاد در پایان تمرین امروز، سه‌شنبه تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

قطر پاسور تیم ملی والیبال در ادامه گفت: مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

بازیکن فصل گذشته تیم ورونا ایتالیا درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد: ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

اسماعیل‌نژاد در ادامه گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

امین اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد: اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید، چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند، چیز دیگری معلوم می‌شود اما صد درصد تیم من تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود