Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تمدن دار جمعه شب در مراسم افتتاح بخش کووید ۳ در بیمارستان ابن سینا، بیان داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت بخش کووید یک و دو، که در ساختمان سوختگی شفا راه اندازی شده بود بخش کووید ۳ در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) راه اندازی شد.

رئیس مجتمع اموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اظهارداشت: بخش کووید یک بیمارستان شهید محمدی، با ۱۶ تخت فعال، بخش آی سی یو کووید با ۶ تخت فعال و بخش کووید دو، که در طبقه فوقانی بخش کووید یک راه اندازی گردیده بود با ۱۶ تخت فعال خدمات درمانی را به بیماران بستری با تشخیص کرونا انجام می‌دهند که با توجه به نیاز استان و افزایش زمان بستری بیماران مبتلا به کرونا، بخش کووید ۳ که از قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین حوزه‌های مختلف و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در ساختمان جدید بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) تجهیز گردیده بود با ۲۴ تخت، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر تمدن دار با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت راه اندازی بخش کوید ۴ و ۵ نیز انجام شده است گفت: در صورت لزوم بخش‌های الحاقی کووید ۴ و ۵ نیز جهت درمان بیماران بستری فعال خواهد شد.

کد خبر 4891419

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری سیلاب شهرکرد گرگان بارش باران سال جهش تولید روز طبیعت ضدعفونی بخش کووید ۳ راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه