Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان اردکان همچنان درگیر مبارزه با شیوع کرونا است و فعالیت های گوناگون، برنامه ریزی های گسترده و اقدامات موثر و متعدد در نگین کویر ایران برای پیشگیری و کنترل شیوع این ویروس هم چنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ اجرای هرچه بهتر برنامه های مقابله با کروناویروس؛ مسئولان شهرستانی، دستگاه های ذیربط، گروه های مردمی و نهادهای مختلف از جمله ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج اردکان و جمعی از بسیجیان مخلص این شهرستان را وارد میدان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح توزیع بسته های ارزاق غذایی (168 عدد بسته و هرکدام به ارزش بیش از چهار میلیون ریال) با تلاش و همت بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند، محروم و آسیب دیدگان معیشتی بر اثر شیوع ویروس کرونا، فعالیت گشت امنیتی و نظارت بر واحد های صنفی توسط بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع) حوزه مقاومت بسیج یک روح الله شهرستان اردکان، فعالیت و مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) در ضد عفونی کردن محله مزرعه سیف، مسجد و خیابان حضرت ابوالفضل(ع) از جمله اقدامات بسیجیان بود.

در ادامه نیز بسیجیان همیشه در صحنه و جان بر کف در اردکان اقداماتی دیگری از جمله آذین بندی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا اردکان توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک روح الله شهرستان اردکان جهت فضا سازی و روحیه بخشی به بیماران و کادر درمان، مشارکت بسیجیان پایگاه علمی سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده در ضد عفونی کردن عابربانک های سطح شهر  اردکان، ضدعفونی کردن محله ها و سطح شهر اردکان با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) و موکب سیدالشهدا(ع) جوانان صدرآباد و با همکاری شهرداری و شورای شهر اردکان انجام دادند.

ضدعفونی کردن معابر و اطلاع رسانی کرونا در روستای ترک آباد با مشارکت شورای اسلامی روستا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، فعالیت مداوم گشت های امنیت شهر گردان امنیتی امام علی (ع) حوزه مقاومت بسیج یک روح الله شهرستان اردکان در پی کاهش تردد ها در معابر و تعطیلی اصناف شهر و همچنین حضور بسیجیان این گردان در اکیپ غربالگری کرونا و ساماندهی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک روح الله شهرستان اردکان به درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت پایگاه علمی شهید عاصی زاده در این طرح جهت همکاری در امور بهداشت محیط و نظارت بهداشتی بر اصناف از جمله سایر اقدامات و فعالیت ها بود.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس کرونا ویروس مقابله با کرونا کروناویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان تفکر بسیجی کرونا بسیجیان بسیج بسیجیان پایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه