Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:38:25 GMT

ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۰۴۷

ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در همدان

سرهنگ عزیزی، رییس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به محدودیت‌های تردد در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: اگر فردی بومی یک شهر و ساکن آنجا باشد مجاز به ورود به آن شهر است، اما ورود افراد غیر بومی به شهر‌ها مجاز نیست.

او با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با موضوع ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در شهر و عدم خروج خودرو‌های بومی از آن، ادامه داد: در این طرح که از هشتم فروردین اجرایی شده خودروهای متخلف توقیف و اعمال قانون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی یادآور شد:  همچنین به همین منظور خودروهای متخلف از سوی ماموران پلیس راه استان به شهر محل اقامت خود عودت داده شده اند.

رییس پلیس راه استان اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۳۱ نقطه استان با حضور پرتعداد ماموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال اجراست و خودرو‌های متخلف مبلغ پنج میلیون ریال جریمه و یک ماه توقیف می‌شوند.

عزیزی بیان داشت: اجرای این طرح‌ها و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می‌شود.

گفتنی است، اصناف نیز پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید نسبت به بازگشایی مغازه‌های خود جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز99 سفرهای نوروزی طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیده مریم محمدی در مراسمی به مناسبت زمین پاک با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان به سامانه سیمفا با تدبیر شهرداری انجام شد که این اقدام زمینه جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی و آلاینده و کاهش آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

او تأکید کرد: انتخاب همدان در مجمع شهرداران آسیا به عنوان پایتخت گردشگری آسیا کار شهرداران را دشوار کرد چرا که با توجه به تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری، مسافران و گردشگران انتظار دارند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آراسته و پیراسته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: در ثبت جهانی هگمتانه محیط زیست اعلام کرد که چنانچه قدمت و مدنیت شهر همدان سه هزار و ۵۰۰ سال است، اما قدمت طبیعت همدان بیش از هفت هزار سال و زیبنده محافظت است.

محمدی گفت: شعار امسال هفته زمین پاک «سیاره زمین در مقابل پلاستیک، مشارکت مردم ایران در برابر معضل پلاستیک، نجات زمین» نامگذاری شده است چرا که زنگ خطر معضل پلاستیک به عنوان معضل جهانی، در سازمان ملل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان