Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:13:48 GMT

تخریب ۱۷ بنای مسکونی غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۲۸۷

ایسنا/کردستان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از تخریب ۱۷ بنای مسکونی غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد ۷ بنا در مرحله اسکلت و ۱۰ بنای دیگر نیز در مرحله فونداسیون بوده است.

عبدالله صالحی در جمع خبرنگاران با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: طبق قانون شهرداری ها مؤظف هستند ساختمان هایی را که بدون پروانه و به صورت غیرمجاز ساخته می شوند را شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده آنها و ارجاع آن به کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن شهری، آشفتگی و اغتشاش سیمای بصری و بروز خطرات برای مالکان و خریداران خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج، از تخریب ۱۷ بنای مسکونی غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد ۷ بنا در مرحله اسکلت و ۱۰ بنای دیگر نیز در مرحله فونداسیون بوده است.

صالحی افزود: از ۷ مورد بنای مسکونی؛ ۳ مورد در حریم برق و ۳ مورد در محدوده فضای سبز و یک مورد آن نیز در بافت مسکونی قرار داشته است.

وی همچنین عنوان کرد: ۱۰ بنای دیگر در مرحله فونداسیون (صفحه ستون) بوده که ۶ مورد آن در معبر عمومی واقع شده بود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند چرا که قطعا با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی