Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@09:37:37 GMT

مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۵۲۵

مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به شرکت های مخابراتی این کشور 48 ساعت فرصت داد تا مزاحمت های تلفنی مربوط به ویروس کرونا را متوقف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا برخی موسسات و افراد با مزاحمت های تلفنی مکرر برای مردم به تبلیغ کالاهای مختلفی می پردازند که ادعا می شود برای مقابله با کرونا کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دور جدید از مزاحمت های تلفنی که بیشتر از طریق ربات های خودکار صورت می گیرد باعث اعتراض گسترده مردم شده است.

 

بر همین اساس دولت آمریکا از شرکت های مخابراتی و اپراتورها خواسته تا ظرف ۴۸ ساعت برای مقابله با این مشکل وارد عمل شوند وگرنه با پیامدهای بسیار جدی مواجه خواهند شد. این شرکت ها موظف به بلوکه کردن کل ترافیک سیستم ها و موسساتی هستند که چنین مزاحمت هایی را ایجاد می کنند.

در سال های گذشته نیز برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی در آمریکا چنین تخلف هایی انجام داده اند. از جمله شرکت هایی که تخلفات آنها در این زمینه ثابت شده می توان به Connexum، SIPJoin  و  VoIP Terminator/BLMarketingاشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا ارتباطات کرونا کلاهبرداری های تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان