Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بیش از ۶۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور در عرصه خدمت‌رسانی برای حمایت از دستگا‌های مختلف به‌منظور مقابله با کرونا حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در نشست خبری «چالش کرونا؛ نهضت مردمی حل مسأله» اظهار داشت: شرایط امروز کشور در مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن در حوزه‌های مختلف، بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارد موظف است در کمک به دستگاه های نظام، اقدام و پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چهل سال گذشته همواره بسیجیان و ساختارهای مردمی نقش زیادی در کمک به دستگاه‌های مختلف داشته‌اند و هرگاه مردم در سازوکار بسیج در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده‌اند، ظرفیت‌های بزرگی را به وجود آورده‌امد.

سردار سپهر با بیان اینکه امروز جهان درگیر مسئله کرونا است و الحمدالله کشور ما جزو کشورهایی است که در برابر این بیماری موفقیت‌های خوبی داشته، گفت: با حضور ۵۰ هزار تیم متخصص بسیج در سراسر کشور، توانستیم حدود ۷۰ میلیون از مردم‌مان را غربالگری کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تفاهم‌نامه خوبی از اولین روز تشکیل ستاد ملی مقابله به کرونا منعقد شد و امروز بیش از ۶۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور در عرصه خدمت‌رسانی برای حمایت از دستگا‌ه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیرات شیوع این ویروس در حوزه اقتصادی بر آن شدیم تا با تشکیل «ستاد رشد و نوآوری دانش‌بنیان نسبت» به فراخوانی طرح‌ها و ایده‌ها تلاش کنیم تا با ظرفیت‌های حل مسئله، این افراد را شناسایی کنیم و در یک مسابقه بزرگ حل مسئله در کشور همه عزیزانی که حرف یا ایده‌ای دارند، آن را ارائه کنند.

سردار سپهر با بیان اینکه در چهل سال گذشته ثابت شده هرجا که به آرای افراد فرهیخته مراجعه می‌کنیم، توفیق به دست خواهیم آورد، تصریح کرد: در حوزه پیامدهای اقتصادی و مواجهه با چالش‌های بیماری کرونا علیرغم تحریم‌هایی که داریم، نیازمند ایده‌های نو هستیم. در زمینه آسیب‌های اجتماعی هم چه در دوره بیماری و چه دوران پساکرونا چالش‌هایی را خواهیم داشت که برای حل این مسئله نیازمند ایده‌های اندیشمندان خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بسیج بسیج بسیجی نشست خبری کرونا پیدا کرده اند سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز