Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دستگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک با استفاده از تکنولوژی آلتراسونی و با دستگاه فراصوت، کاملاً خودکار و مجهز به آخرین فناوری بخش زیادی از نیاز استان را تأمین می‌کند.   او افزود: این دستگاه با طراحی ساخت داخل و کاملاً بومی به همت دو شرکت فناور استان با توان تولید سی هزار ماسک در روز ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیرعلی اضافه کرد: به دلیل کمبود دستگاه‌های اتصال کش به ماسک، هم اکنون تولیدات این دستگاه بین پنج هزار تا هفت هزار عدد در روز است.
او ادامه داد: ماسک‌های تولید شده پس از ضد عفونی از طریق اشعه گاما، در اختیار کادر درمانی به عنوان جبهه اول مقابله با ویروس کرونا قرار می‌گیرد و بخشی از آن در میان اقشار آسیب پذیر و در معرض خطر توزیع می‌شود.
پیرعلی با اشاره به فعالیت چهار شیفت کاری و به کارگیری هشت نفر در هر شیفت کاری گفت: بیشتر فرآیند دوخت ماسک به وسیله این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک ویروس کرونا اخبار سلامت پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری