Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار اردبیل گفت: برخی از واحدهای تولیدی در این وضعیت بحرانی کرونا آسیب دیده‌اند که تسهیلات مورد نیاز حمایتی از این واحدهای تولیدی در استان اردبیل تامین می‌شود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از عرصه‌های تولید در حوزه کشاورزی در استان اردبیل به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا با کاهش تولید روبه رو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موارد بهداشتی افزود: باید با انسجام و هماهنگی بیش از پیش رعایت تمامی موارد و اصول بهداشتی در حوزه کشاورزی ضمن پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شاهد افزایش میزان تولیدات محصولات کشاورزی نیز باشیم.

بهنامجو از تلاش برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی در این وضعیت بحرانی کرونا آسیب دیده‌اند که تسهیلات مورد نیاز حمایتی از این واحدهای تولیدی در استان اردبیل تامین می‌شود.

اخراج کارگران بعد از دریافت تسهیلات ممنوع استاز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی|مددجویان آسیب‌دیده از زلزله قطور تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنندمراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

استاندار اردبیل با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید در استان اردبیل بیان کرد: در راستای تحقق شعار جهش تولید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت کشاورزی و دامداری استان اردبیل بهره خواهیم برد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه جامع جهش تولید کشاورزی استان اردبیل تدوین می‌شود اظهار کرد: برنامه جامع جهش تولید نیز در حوزه کشاورزی استان اردبیل تدوین خواهد شد تا شاهد افزایش میزان تولیدات باشیم.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا واحدهای تولیدی استان اردبیل آسیب دیده جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل