Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:19:57 GMT

گزارش الجزیره از تلاش ایران برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۵۶۷

گزارش الجزیره از تلاش ایران برای مقابله با کرونا

شبکه قطری الجزیری در گزارشی به تلاش های ایران برای مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره گزارشی ویدیویی از داخل بیمارستان مسیح دانشوری که مرکز اصلی تهران و ایران برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا به شمار می رود، تهیه کرده است.

در گزارش این شبکه قطری به روش‌های درمانی مختلف ایران برای درمان بیماران مبتلا به این ویروس از جمله پلاسما درمانی پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار الجزیره در این گزارش تاکید کرد: ایران از ابتدای شیوع کرونا روش‌های درمانی مختلف مانند استفاده از آنتی‌بیوتیک، آنتی ویروس و تقویت و اصلاح سیستم ایمنی بدن استفاده کرده است.

در این گزارش به تداوم درخواست‌های دیپلماتیک برای اعمال فشار بر آمریکا به منظور رفع تحریم‌ها علیه ایران نیز اشاره شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 4 نکته درباره تعطیلی دفتر الجزیره در اسرائیل
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو