Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:01:20 GMT

استاندار خراسان جنوبی: هرگونه تجمع به نفع مردم نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۶۰۶۵

استاندار خراسان جنوبی: هرگونه تجمع به نفع مردم نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان از همراهی مردم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت قدردانی کرد.

وی گفت: همراهی مردم از طریق جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن، سبب شده طرح فاصله گذاری اجتماعی، نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و افزود: اگرچه روز برات از رسومات ارزشمند استان است اما در شرایط فعلی، با توجه به تاکیدات ستاد ملی کرونا مبنی بر آسیب زا بودن هر گونه تجمعی، حضور مردم در آرامستان‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. 

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های مختلف در جذب کمک‌های مردمی متذکر شد: براساس اعلام وزارت کشور، در شرایط فعلی، در بحث جمع آوری کمک‌های مردمی، محوریت با مجمع خیرین سلامت است. 

معتمدیان با تأکید بر اینکه ساماندهی موضوع مشارکت‌های مردمی، جلب اعتماد عمومی را به همراه دارد تصریح کرد: فعالیت همه گروه‌ها، سمنها و افراد در این زمینه، باید تحت نظارت باشد. 

وی سپس به دو مصوبه هیات دولت اشاره و اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌های افرادی که در قالب خویش فرما تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند، دولت مصوبه استمهال حق بیمه کارفرمایان را در سه ماه منتهی به اردیبهشت ۹۹ ابلاغ کرده است. 

معتمدیان افزود: استمهال هزینه‌های برق و گاز مصرفی در سه ماه منتهی به اردیبهشت ۹۹ نیز از دیگر طرح‌های حمایتی دولت است. 

وی از برگزاری رزمایش شهدای سلامت در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. 

اعضای حاضر در جلسه، ضمن ارائه آمار و اطلاعات لازم از آخرین اقداماتی که در زمینه اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا انجام داده‌اند، بر نتیجه مطلوب همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی ویروس کرونا خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری مردی ۴۰ ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکیه و انتشار آنها در شبکه اجتماعی واتساپ اقدام به تهدید وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" اظهار داشت: خانمی ۴۴ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی واتساپ وی را تهدید و قصد اخاذی از بنده دارد، که رسیدگى به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم نامزد سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلاتی که با وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس؛ به جرم خود اقرار کرد.

رئیس پلیس فتا استان افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود