Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد افزایش غیر متعارف حضور مردم در سطح شهر تهران بودیم که نتیجه آن بستری شدن ۴۴۸ بیمار در بخش عادی و ۹۹ فرد مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه جدید در تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها حدود ۳۰ افزایش پیدا کرده است و شاهد استمرار افزایش مراجعه افراد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل تردد‌ها در سطح شهر تهران هستیم.

زالی گفت: یکی از گلایه‌های مردم موضوع مشکلات اقتصادی است، زیرا بنابر اعلام آن‌ها هنوز اقساط مردم فعال در قسمت‌های مختلف از آن‌ها کم می‌شود و تضامین لازم  در این خصوص وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه آمار فزاینده باعث ایجاد پیچیدگی‌هایی در شهر تهران می‌شود، تاکید کرد: بسته‌های حمایتی مورد نیاز در بخش‌های مختلف هنوز عملیاتی و محقق نشده است و این مسئله باعث ایجاد تناقض در خصوص اجرای طرح " در منزل ماندن " شهروندان می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم برگشت خوردن چک و دیگر مسائل اقتصادی است که این موضوع در ستاد ملی مطرح شده، اما با عملیاتی شدن آن فاصله داریم.

زالی بیان کرد: باید به تصمیمات قاطع و مداخلات جدی جامه عمل پوشانده شود تا برخی مسائل اقتصادی و دیگر مشکلات حل شود.

او ادامه داد: در ۴۸ ساعته اخیر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است و حداقل با افزایش نسبی روبه رو هستیم.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با انجام تصمیمات قاطع و جدی و رعایت مسایل می‌توان زمان بقای ویروس را کاهش داد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران بیمارستان ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران