Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@02:25:09 GMT

مرگ ناگهانی قاتل استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۷۴۴۰

مرگ ناگهانی قاتل استقلال و پرسپولیس

مهاجم سابق تیم‌های ایرانجوان، نساجی و نفت آبادان درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فونیکه سی مهاجم اهل مالی و سابق تیم‌های نفت آبادان،  نساجی مازندران و ایران جوان بوشهر به دلیل سانحه رانندگی درگذشت.

این مهاجم آفریقایی را در ابتدا با پیراهن نساجی مازندران در فوتبال ایران دیدیم.  او در ۲۰ بازی ۱۰ گل برای سرخ‌های مازنی به ثمر رساند و یکی از بازیکنان خارجی محبوب قائمشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فونیکه سی سپس با جدایی از نساجی  راهی ایرانجوان بوشهر شد و با ۱۱ گل زده در ۱۸ بازی به یکی از مهاجمان خوب فوتبال ایران شهرت یافت.

این بازیکن که مشتریان دست و نقد زیادی را برای خود می‌دید بعد از جدایی از تیم بوشهری، به صنعت نفت آبادان رفت و آمار خارق العاده ای از خود به جا گذاشت. به طوری که در ۳۲ بازی ۲۰ گل با پیراهن زرد تیمش به ثمر رساند و یکی از مدعیان حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت شد.

شاید همه فونیکه سی را با هت تریکش مقابل پرسپولیس در آبادان یاد آوردند. جایی که نفت به یک پیروزی ارزشمند خانگی برابر سرخ ها دست یافت و این مهاجم  طلایی ترین روز آبادانی ها را رقم زد. یکی از گل‌های فونیکه در این بازی از روی ضربه کاشته ۳۰ متری بود که میثاق معمارزاده را مغلوب خود کرد و یکی از زیباترین گل‌های فصل ثبت شد.

آخرین گل او در ایران نیز وارد دروازه استقلال شد. فونیکه شی در دقیقه ۱۰ آن دیدار از غفلت مدافعان استقلال نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق مهدی رحمتی را مغلوب خود کرد تا بیستمین گلش همراه با نفت اینگونه ثبت شود.

فونیکه سی به واسطه گلزنی به تیم های استقلال و پرسپولیس با پیراهن نفت آبادان به یکی از گزینه‌های اصلی سرخابی‌ها  در بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شد. تا جایی که همه او را در آستانه انتقال به پرسپولیس می‌دانستند اما در نهایت این مهاجم آفریقایی با جدایی از نفت راهی لیگ امارات و تیم عجمان شد و دیگر در فوتبال ایران کار خود را ادامه نداد.

فونیکه سی  چند سال اخیر را در سودان و با پیراهن تیم الاهلی پشت سر گذاشت و امروز در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

موسی کولیبالی،  مدافع آفریقایی فولاد نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت این مهاجم را تایید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس سانحه رانندگی نساجی مازنداران نفت آبادان فونیکه سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

حامد پاکدل مهاجم پیکان در پایان این بازی اظهار داشت: هرچه به پایان بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط امتیاز گرفتن برای تیم‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود. امروز هم بازی باکیفیتی را انجام ندادیم. نبود. بارندگی و استرس پیروز شدن به ویژه ما که نیاز به برد داشتیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم، سبب شد فقط تک موقعیت‌هایی در این بازی ایجاد شود. همان‌ها هم می‌توانست نتیجه را رقم بزند.

او ادامه داد: روی یک غفلت گل دریافت کردیم و از الان به بعد باید با تمرکز بالا به دیدارهای باقی مانده خود فکر کنیم تا با کسب نتایج مناسب، پیکان را در لیگ نگه داریم.

گوهری: یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و تکلیفم مشخص نیست

احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم تصریح کرد: بچه‌ها تمام توانشان را گذاشتند و واقعاً نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم تا در پایان لیگ در رده مناسبی قرار بگیریم.

او ادامه داد: امروز به لطف سایر بازیکنان توانستم دروازه خود را بسته نگه دارم. من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و معلوم نیست در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گوهری تصریح کرد: من بازی کردن را دوست داشتم و امسال هم خدا را شکر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتم.

بزرگ: برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم

شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم در پایان بازی گفت: یک بازی جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتیم و برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم.

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل در رتبه بهتری قرار بگیریم و برای این مورد تلاش زیادی خواهیم کرد. هر روز تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم.

لیموچی: تمرکزم روی آلومینیوم است و به حاشیه‌ها کاری ندارم

مهدی لیموچی مهاجم آلومینیوم پس از پیروزی با پیکان تصریح کرد: پیروزی مهمی را به دست آوردیم و خدا را شکر می‌کنیم که زحماتمان به ثمر نشست.

او ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که کیلومترها طی کردند تا ما را تشویق کنند و این برد را به آنها هدیه می‌دهیم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی آلومینیوم است و کاری به حاشیه‌ها ندارم.

کد خبر 6098673 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس